Internetový marketing komplexne a efektívne
V predchádzajúcom článku sme hovorili o význame SEO pre náš biznis. Dnes by som rád túto tematiku rozšíril o ďalšie možnosti a povieme si, čo znamená výraz inbound marketing. Tento pojem je známy už od roku 2008, výraznejší vzostup zaznamenal v posledných dvoch rokoch, kedy sa začal skloňovať a používať snáď vo všetkých pádoch.
Mnohí marketéri a majitelia firiem v ňom vidia spásu. Bohužiaľ, pokiaľ sa detailnejšie zoznámite s definíciou tohto pojmu, nie je to v podstate nič nové. Len je to nové pomenovanie pre súbor techník, ktoré sa používajú, či by sa mali používať pre získanie a udržanie zákazníkov.
http://en.wikipedia.org/wiki/Inbound_marketing
http://sk.wikipedia.org/wiki/Inbound_marketing
okiaľ však v celosvetovom meradle porovnáme záujem na Google o oba vyššie spomenuté výrazy, zistíme, že záujem o SEO je trvalý, dlhodobý a neporovnateľne vyšší.
http://www.google.com/trends/explore#q=seo%2C%20inbound%20marketing
Čo všetko si možno predstaviť pod pojmom „inbound marketing“?
Pokračovanie článku: http://hn.hnonline.sk/pr-clanok/internetovy-marketing-komplexne-a-efektivne
Autor článku: Michael Muselik, www.marketingwebu.cz
SEO a UX konzultant, on-line marketingový špecialista a nadšenec v Effectix.com: